ناتوردشت

home | archive | email | pictures | XML| Designer | blogger

Friday, December 29, 2006

فقط گریه ست ...
رسم دلبری و این همه تنهایی ؟ شوخی تلخی بود . تلخ . زیاد تلخ .

.. حالم از این همه نیاز و نمی دانم به هم می خورد ...

هنوز نه ! هنوز آماده شان نکرده ام . لطفا الان نه .درس هایم هنوز مانده . امیدوارند . هنوز مطمئن نشده ام که می توانم ادامه اش دهم . هنوز کسی را ندارم برایم خوب گریه کند .هنوز تکیه کردن را یاد نگرفته ام . هنوز نمی توانم با صدای بلند ، بی خجالت گریه کنم . مادرم آماده نیست . پدرم هم شاید ... برادرم هم که اصلا دنیایش جای دیگریست . نه ! هنوز نه ! روزهایی که احتمال یک ورقه ی ۱۰ تایی دیازپام ۱۰ به ۱۰۰ می رسد ... روزهایی که حالم خوب نیست و باید خودم یک تنه خوبش کنم ...

فقط کمی کمی غیرمنتظره خواستم .. کمی تکان دهنده ... ولی نشد .

من دیگر توانش را ندارم .

پی نوشت : من حالم خوب است .


NATORDASHT


E-Mail
 

آرشيو




اينها را می خوانم


چيز

فرياد

ريحان

فاطمه

يلدا

راهی

ماهى سياه كوچولو

غلاف تمام فلزى

کسوف

ناتور

آق بهمن

چون نقطه ی شک

ای اتفاق دوباره

خانه دانشجويي

هچون كوچه اى بى انتها

خورشيد خانوم

زن نوشت

عاقلانه

استامينوفن

Lost Lord

deltangestan

iranpaparzzi


Danshjoo List

BLOGNAMA
 

 

 Template Copyright © 2004 Lost Lord All rights reserved