ناتوردشت

home | archive | email | pictures | XML| Designer | blogger

Friday, February 16, 2007

صبح ها که کسی خونه نیست می رم بساطم رو توی هال پهن می کنم و می شینم که به کل خونه احاطه داشته باشم و یهو جن و پری بی اجازه و خارج از دید من رفت و آمد نکنند . آخه خونمون جن و پری داره ، نگفته بودم ؟ آره دیگه ... هم لباس اتو می کنند و یادشون می ره سیم رو از برق بکشند ... هم سی دی می ذارند تو کامپیوتر و چیز میز گوش میکنند ، نمی دونم چی البت ! هم وا می ایستند بعد اینکه من ناهار خوردم می رند ناهار میخورند ... امروز هم که تو فریزر نمی دونم چی کار داشتند ، رفتم بستنی بر دارم ، تا پشتم رو بهشون کردم شروع کردند ترق ترق صدا دادن ! نمی دونم والله ... به هر حال تنها نیستم .

پی نوشت : اوه اوه ... باور کنید نمی دونستم حالم اینقدر بده ! که هال رو بنویسم حال ! بعدشم پر رو پر رو جمله رو ادامه بدم و عین خیالم هم نباشه ...در همین جا ضمن اصلاح ، از همه ی اهالی دهکده عذر خواهی می کنم ...


NATORDASHT


E-Mail
 

آرشيو




اينها را می خوانم


چيز

فرياد

ريحان

فاطمه

يلدا

راهی

ماهى سياه كوچولو

غلاف تمام فلزى

کسوف

ناتور

آق بهمن

چون نقطه ی شک

ای اتفاق دوباره

خانه دانشجويي

هچون كوچه اى بى انتها

خورشيد خانوم

زن نوشت

عاقلانه

استامينوفن

Lost Lord

deltangestan

iranpaparzzi


Danshjoo List

BLOGNAMA
 

 

 Template Copyright © 2004 Lost Lord All rights reserved