ناتوردشت

home | archive | email | pictures | XML| Designer | blogger

Saturday, April 14, 2007

برای پایین رفتن آن فلسفه ی قلابی مهجور

"... از من پرسیدند آیا خودم را از دیگر شاگردان قوی تر حس می کنم و من جواب دادم که چنین فکری نمی کنم ، ولی این امر بدیهی است زیرا نمراتم نشان می دهد که برتر از دیگران هستم . جوابم با واکنش بدی روبرو شد. برایم یک بار دیگر << مقررات همشهری گری >> را شرح دادند : بشر ، در خدمت بشر . مالی که قابل تقسیم نباشد ، مال بدی است . هر چه کم تر باشیم ، کم تر میخندیم . احتیاج یک فرد ، وظیفه ی فرد دیگر است . شادی تقسیم نشده اندوهی بزک شده است و ... و مرا برای یکسال از رفتن به کلاس محروم کردند ، به اضافه ی ورزش اجباری روزانه ، و انجام دادن تمام بازی های دسته جمعی ... "

از " میرا " – کریستوفر فرانک


NATORDASHT


E-Mail
 

آرشيو




اينها را می خوانم


چيز

فرياد

ريحان

فاطمه

يلدا

راهی

ماهى سياه كوچولو

غلاف تمام فلزى

کسوف

ناتور

آق بهمن

چون نقطه ی شک

ای اتفاق دوباره

خانه دانشجويي

هچون كوچه اى بى انتها

خورشيد خانوم

زن نوشت

عاقلانه

استامينوفن

Lost Lord

deltangestan

iranpaparzzi


Danshjoo List

BLOGNAMA
 

 

 Template Copyright © 2004 Lost Lord All rights reserved