ناتوردشت

home | archive | email | pictures | XML| Designer | blogger

Tuesday, June 19, 2007

1*" مجنون" احمد پژمان هیچ به مجنون نرفته است . بیشتر لیلی ساکتی را می ماند که خاصیت عاشقیت اش را از دست داده است .در این روزهای پایان پر تکرار و کشدار بهاری که تند و تند به تابستان می روند ؛ در حال ازدست دادن خاصیت تلطیف کنندگی ، لبخند آرامش بخش و هر چه که به روحی شاد و رها نیاز دارد هستم


2* با خودم که نه ، با نوشته های اینجا و آن جا حرف می زنم و زندگی می کنم . به جای آدم های قابل لمس ، به جای چشم هایی که می شد در آنها زندگی کرد ، آن جاهایی که کشفی صورت می گیرد ، می نویسم روی کاغذ و می چسبانم به این ور و آن ور . تا با من حرف بزنند . تا روزهای اکنون را تاب بیاورم و خوش بگذرد.

3* ماهنامه ی هنری نشانی را دیده اید لابد ...مدیرش محمد صالح علاء است که به نوبه ی خود روحی شاد دارد .
نشانی شوخ و شنگ است ؛ به این معنا که به روال کم وبیش معمولی بچه های هنری خوانده حسابی بازی های زبانی و تصویری به راه انداخته . از چپ چین کردن نوشته های هر صفحه تا استفاده از پرتره های بزرگ که تمام سلولهای صاحب عکس را به نمایش می گذارد و جایگزین کردن دو عدد مجسمه ی سفالین به جای سر مقاله ! جدا از این شوخ و شنگی مطالب و گفتگوهایی بس مختصر و مفید دارد.شماره خردادش دو مصاحبه ی خواندنی دارد . اولی با اصغر بیچاره که من را یاد سلام سینما ی مخملباف می اندازد ، آنجا که مخلباف از بیچاره می خواهد که رو به دوربین گریه کند و او هم بی درنگ اشکی می ریزد که بیا و ببین . :" من علی اصغر بیچاره گنابادی هستم . از 1400 سال پیش به این طرف سند دارم که بیچاره ها چه کسانی بوده اند . حتی حضرت رضا مالیات را به آن ها می بخشد ..."
دیگری گفت و گو با قطب الدین صادقی است که : ... برای دوری از یک رئالیسمی تخت و زمخت ، شما باید مداری برتر بیافرینید نه تنها یک محاوره ی روزمره را به نمایشی در آوردید . شما باید تعادل روزمره را در تماشاگر بشکنید تا در او تعادلی برتر ایجاد شود ...."

4* قابل توجه همشهری های فیلم دوست : کانون فیلم خاتم از 15تیرماه هر سه شنبه به مدت 10 روز فیلم پخش می کند . اینبار فیلم های اینگمار برگمان است . با نقد و بررسی و این حرفا . در پایان 10 روز هم یک شب ویژه با مهمانی احتمالا ویژه خواهند داشت . کسانی که دوست دارند فیلم ها را ببینند لطف کنند بدون توجه به پرده تبلیغ و شماره تلفن های روی آن ، زحمت بکشند یک سر به کانون فیلم خاتم و خانم عبداللهی مسئول کانون فیلم بزنند و ثبت نام کنند و بیایند تا با هم فیلم ببینیم .


NATORDASHT


E-Mail
 

آرشيو




اينها را می خوانم


چيز

فرياد

ريحان

فاطمه

يلدا

راهی

ماهى سياه كوچولو

غلاف تمام فلزى

کسوف

ناتور

آق بهمن

چون نقطه ی شک

ای اتفاق دوباره

خانه دانشجويي

هچون كوچه اى بى انتها

خورشيد خانوم

زن نوشت

عاقلانه

استامينوفن

Lost Lord

deltangestan

iranpaparzzi


Danshjoo List

BLOGNAMA
 

 

 Template Copyright © 2004 Lost Lord All rights reserved